Forum www.zombieannihilation.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
własne modele
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.zombieannihilation.fora.pl Strona Główna » Artykuły Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
własne modele
Autor Wiadomość
Slayer
Grafik
Grafik



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja to znam :)

Post własne modele
ttuj zamiszczam tutorial do tworzenia własnych modeli 3d Razz jezeli beda potrzebne textury postaram sie zrobic ;: o ile model ma byc na ansz server Very Happy

sory za orty , ale niechce mi sie poprawiac teraz Razz

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:09, 25 Paź 2009 Zobacz profil autora
Morgoth
Mapper
Mapper



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: cie znam??
Płeć: Mężczyzna

Post
Thx ale mam pytanie - czy masz strone z texturami?? takie metalu, drewna itd bo na fpsbanana są ale w .wadach i nie chce mi się ich wyjmować.

P.s: dla osób których razi tłumaczenie google Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]

punkt modele 3d Smile


@EDIT

Po co Unwrap 3D??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Morgoth dnia Nie 12:39, 25 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
Nie 12:12, 25 Paź 2009 Zobacz profil autora
Scorpion
Admin



Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mnie Znasz?!
Płeć: Mężczyzna

Post
Noo spoko tutorial napewno sie przyda do robienia modeli na serwer


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:27, 25 Paź 2009 Zobacz profil autora
Slayer
Grafik
Grafik



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja to znam :)

Post
Morgoth napisał:
Thx ale mam pytanie - czy masz strone z texturami?? takie metalu, drewna itd bo na fpsbanana są ale w .wadach i nie chce mi się ich wyjmować.

P.s: dla osób których razi tłumaczenie google Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]

punkt modele 3d Smile


@EDIT

Po co Unwrap 3D??
unwrap bedzie do otexturowania , jest praktyczniejszy w tej sprawie od milkeshape Razz tak gosciu mowi dalej :d heheh

a co do textur to musialbym tlyko posciagac i przerobic na inny format czy jak ??


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:32, 25 Paź 2009 Zobacz profil autora
Morgoth
Mapper
Mapper



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: cie znam??
Płeć: Mężczyzna

Post
Problem:
Ten program do pomyłka xD interfejs ma tak zryty że jasna dupa.
I tu mam pytanie - można taki model zrobić w 3d max studio, to wiem i mam program prostrzy niz 3dms i zapisuje on w formacie odczytywalnym przez 3dms.

Nie wiecie czy taki model by działał?? Bo szczerze mówiąc wole nawet blendera niż to coś Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:24, 25 Paź 2009 Zobacz profil autora
Slayer
Grafik
Grafik



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja to znam :)

Post
Morgoth napisał:
Problem:
Ten program do pomyłka xD interfejs ma tak zryty że jasna dupa.
I tu mam pytanie - można taki model zrobić w 3d max studio, to wiem i mam program prostrzy niz 3dms i zapisuje on w formacie odczytywalnym przez 3dms.

Nie wiecie czy taki model by działał?? Bo szczerze mówiąc wole nawet blendera niż to coś Very Happy


ok myślałem ,żę morgoth to ogarnie Razz myslalemz e tylko ja mam takie prbolemy z tym programem jednk nie Razz no dobra nie wiem , rób co chcesz Very Happy

a co do formatu , poporstu zrob model w tym formacie , i pozniej wgraj go w inny program i zapisz jako mdl Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Slayer dnia Nie 14:31, 25 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Nie 14:30, 25 Paź 2009 Zobacz profil autora
Morgoth
Mapper
Mapper



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: cie znam??
Płeć: Mężczyzna

Post
no bo tak - wyjmuje kostki animacji z tego i co?? interfejs idiota robił bo nie wiem gdzie znajdują się figury itd. Pozatym ja robiłem to w innym programie (do innej gry) i tam było lepiej to zaprojektowane Very Happy


Chodzi mi o to że nawet jak mam kości animacji to mam problem ze stworzeniem modelu. Może to ogarne ale mi to z tydzień zajmie


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:50, 25 Paź 2009 Zobacz profil autora
Slayer
Grafik
Grafik



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja to znam :)

Post
Morgoth napisał:
no bo tak - wyjmuje kostki animacji z tego i co?? interfejs idiota robił bo nie wiem gdzie znajdują się figury itd. Pozatym ja robiłem to w innym programie (do innej gry) i tam było lepiej to zaprojektowane Very Happy


Chodzi mi o to że nawet jak mam kości animacji to mam problem ze stworzeniem modelu. Może to ogarne ale mi to z tydzień zajmie


tam się głownie używa vertexów czyli punktów , i pozniej punkty laczyc face-ami i powstaje plaszczyzna Razz w tym tutorialu jest wszyztko opisane :p a z resztą poszukaj tutków o podstawach milkshape


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:37, 25 Paź 2009 Zobacz profil autora
Slayer
Grafik
Grafik



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja to znam :)

Post
Sory za drugi post ale mam tu mase tutków do blednera jak kto by chcial Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]

naprawdę zależy mi żeby ktoś zrobił modele Razz bo lubię gdy gra jest dobra wizualnie Very Happy hehe
Co do textur , to piszcie do mnie , postaram się zrobić jak najlepiej potrafię .


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:01, 26 Paź 2009 Zobacz profil autora
Morgoth
Mapper
Mapper



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: cie znam??
Płeć: Mężczyzna

Post
mam model ale jak go wyexportowac do .mdl xD?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:13, 26 Paź 2009 Zobacz profil autora
Slayer
Grafik
Grafik



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja to znam :)

Post
Morgoth napisał:
mam model ale jak go wyexportowac do .mdl xD?


mni nei pytaj stary :/ poszukaj wujek gogle cos poradzi na pewno


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:40, 26 Paź 2009 Zobacz profil autora
Morgoth
Mapper
Mapper



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: cie znam??
Płeć: Mężczyzna

Post
Dobra model zrobie - nawet mi jakoś idzie. No ale do tego trzeba dołączyć i zmodyfikować kości animacji i dodać dżwięki xd

Spróbuje z kumplem który animacje robi - najlepiej by było jakby był poradnik video i najlepiej po polsku to wtedy bym odrazu zajażył.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:07, 26 Paź 2009 Zobacz profil autora
Slayer
Grafik
Grafik



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja to znam :)

Post
Morgoth napisał:
Dobra model zrobie - nawet mi jakoś idzie. No ale do tego trzeba dołączyć i zmodyfikować kości animacji i dodać dżwięki xd

Spróbuje z kumplem który animacje robi - najlepiej by było jakby był poradnik video i najlepiej po polsku to wtedy bym odrazu zajażył.


ok pisz na pw jezeli chodzi o tekstury Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:01, 26 Paź 2009 Zobacz profil autora
Morgoth
Mapper
Mapper



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: cie znam??
Płeć: Mężczyzna

Post
<facepalm> Zanim poprosze o textury o mi troche zajmie z animacją xd pozatym to taki podel próbny Very Happy

Tak za tydzień może dwa postaram się zrobić jakiś sensowny model mp40


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:05, 26 Paź 2009 Zobacz profil autora
Slayer
Grafik
Grafik



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja to znam :)

Post
Morgoth napisał:
<facepalm> Zanim poprosze o textury o mi troche zajmie z animacją xd pozatym to taki podel próbny Very Happy

Tak za tydzień może dwa postaram się zrobić jakiś sensowny model mp40


tzn chodzi oto zeby ze tak poweim z zewnątrz byl widzialny jako mp40 ?? bo ogolnie to jest dobry Razz tlkyo z zewnątrz(czyli gdy gracz patrzy na iinnego grazca , ktory trzyma mp40) wygląda jak mp5 w dalszym ciągu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:10, 26 Paź 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.zombieannihilation.fora.pl Strona Główna » Artykuły Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin