Autor |
Wiadomość |
Slayer
Grafik
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ja to znam :)
|
|
własne modele |
|
ttuj zamiszczam tutorial do tworzenia własnych modeli 3d jezeli beda potrzebne textury postaram sie zrobic ;: o ile model ma byc na ansz server
sory za orty , ale niechce mi sie poprawiac teraz
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:09, 25 Paź 2009 |
|
|
|
|
Morgoth
Mapper
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: cie znam?? Płeć:
|
|
|
|
Thx ale mam pytanie - czy masz strone z texturami?? takie metalu, drewna itd bo na fpsbanana są ale w .wadach i nie chce mi się ich wyjmować.
P.s: dla osób których razi tłumaczenie google
[link widoczny dla zalogowanych]
punkt modele 3d
@EDIT
Po co Unwrap 3D??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Morgoth dnia Nie 12:39, 25 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Nie 12:12, 25 Paź 2009 |
|
|
Scorpion
Admin
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mnie Znasz?! Płeć:
|
|
|
|
Noo spoko tutorial napewno sie przyda do robienia modeli na serwer
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:27, 25 Paź 2009 |
|
|
Slayer
Grafik
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ja to znam :)
|
|
|
|
| | Thx ale mam pytanie - czy masz strone z texturami?? takie metalu, drewna itd bo na fpsbanana są ale w .wadach i nie chce mi się ich wyjmować.
P.s: dla osób których razi tłumaczenie google
[link widoczny dla zalogowanych]
punkt modele 3d
@EDIT
Po co Unwrap 3D?? | unwrap bedzie do otexturowania , jest praktyczniejszy w tej sprawie od milkeshape tak gosciu mowi dalej :d heheh
a co do textur to musialbym tlyko posciagac i przerobic na inny format czy jak ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:32, 25 Paź 2009 |
|
|
Morgoth
Mapper
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: cie znam?? Płeć:
|
|
|
|
Problem:
Ten program do pomyłka interfejs ma tak zryty że jasna dupa.
I tu mam pytanie - można taki model zrobić w 3d max studio, to wiem i mam program prostrzy niz 3dms i zapisuje on w formacie odczytywalnym przez 3dms.
Nie wiecie czy taki model by działał?? Bo szczerze mówiąc wole nawet blendera niż to coś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:24, 25 Paź 2009 |
|
|
Slayer
Grafik
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ja to znam :)
|
|
|
|
| | Problem:
Ten program do pomyłka interfejs ma tak zryty że jasna dupa.
I tu mam pytanie - można taki model zrobić w 3d max studio, to wiem i mam program prostrzy niz 3dms i zapisuje on w formacie odczytywalnym przez 3dms.
Nie wiecie czy taki model by działał?? Bo szczerze mówiąc wole nawet blendera niż to coś |
ok myślałem ,żę morgoth to ogarnie myslalemz e tylko ja mam takie prbolemy z tym programem jednk nie no dobra nie wiem , rób co chcesz
a co do formatu , poporstu zrob model w tym formacie , i pozniej wgraj go w inny program i zapisz jako mdl
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Slayer dnia Nie 14:31, 25 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 14:30, 25 Paź 2009 |
|
|
Morgoth
Mapper
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: cie znam?? Płeć:
|
|
|
|
no bo tak - wyjmuje kostki animacji z tego i co?? interfejs idiota robił bo nie wiem gdzie znajdują się figury itd. Pozatym ja robiłem to w innym programie (do innej gry) i tam było lepiej to zaprojektowane
Chodzi mi o to że nawet jak mam kości animacji to mam problem ze stworzeniem modelu. Może to ogarne ale mi to z tydzień zajmie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:50, 25 Paź 2009 |
|
|
Slayer
Grafik
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ja to znam :)
|
|
|
|
| | no bo tak - wyjmuje kostki animacji z tego i co?? interfejs idiota robił bo nie wiem gdzie znajdują się figury itd. Pozatym ja robiłem to w innym programie (do innej gry) i tam było lepiej to zaprojektowane
Chodzi mi o to że nawet jak mam kości animacji to mam problem ze stworzeniem modelu. Może to ogarne ale mi to z tydzień zajmie |
tam się głownie używa vertexów czyli punktów , i pozniej punkty laczyc face-ami i powstaje plaszczyzna w tym tutorialu jest wszyztko opisane :p a z resztą poszukaj tutków o podstawach milkshape
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:37, 25 Paź 2009 |
|
|
Slayer
Grafik
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ja to znam :)
|
|
|
|
Sory za drugi post ale mam tu mase tutków do blednera jak kto by chcial
[link widoczny dla zalogowanych]
naprawdę zależy mi żeby ktoś zrobił modele bo lubię gdy gra jest dobra wizualnie hehe
Co do textur , to piszcie do mnie , postaram się zrobić jak najlepiej potrafię .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 16:01, 26 Paź 2009 |
|
|
Morgoth
Mapper
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: cie znam?? Płeć:
|
|
|
|
mam model ale jak go wyexportowac do .mdl ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 16:13, 26 Paź 2009 |
|
|
Slayer
Grafik
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ja to znam :)
|
|
|
|
| | mam model ale jak go wyexportowac do .mdl ? |
mni nei pytaj stary :/ poszukaj wujek gogle cos poradzi na pewno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:40, 26 Paź 2009 |
|
|
Morgoth
Mapper
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: cie znam?? Płeć:
|
|
|
|
Dobra model zrobie - nawet mi jakoś idzie. No ale do tego trzeba dołączyć i zmodyfikować kości animacji i dodać dżwięki xd
Spróbuje z kumplem który animacje robi - najlepiej by było jakby był poradnik video i najlepiej po polsku to wtedy bym odrazu zajażył.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:07, 26 Paź 2009 |
|
|
Slayer
Grafik
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ja to znam :)
|
|
|
|
| | Dobra model zrobie - nawet mi jakoś idzie. No ale do tego trzeba dołączyć i zmodyfikować kości animacji i dodać dżwięki xd
Spróbuje z kumplem który animacje robi - najlepiej by było jakby był poradnik video i najlepiej po polsku to wtedy bym odrazu zajażył. |
ok pisz na pw jezeli chodzi o tekstury
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:01, 26 Paź 2009 |
|
|
Morgoth
Mapper
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: cie znam?? Płeć:
|
|
|
|
<facepalm> Zanim poprosze o textury o mi troche zajmie z animacją xd pozatym to taki podel próbny
Tak za tydzień może dwa postaram się zrobić jakiś sensowny model mp40
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:05, 26 Paź 2009 |
|
|
Slayer
Grafik
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ja to znam :)
|
|
|
|
| | <facepalm> Zanim poprosze o textury o mi troche zajmie z animacją xd pozatym to taki podel próbny
Tak za tydzień może dwa postaram się zrobić jakiś sensowny model mp40 |
tzn chodzi oto zeby ze tak poweim z zewnątrz byl widzialny jako mp40 ?? bo ogolnie to jest dobry tlkyo z zewnątrz(czyli gdy gracz patrzy na iinnego grazca , ktory trzyma mp40) wygląda jak mp5 w dalszym ciągu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:10, 26 Paź 2009 |
|
|
|