Forum www.zombieannihilation.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Drobne zmiany
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.zombieannihilation.fora.pl Strona Główna » Nowości Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Drobne zmiany
Autor Wiadomość
Kasztan
Head Admin
Head Admin



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 558
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złotów
Płeć: Mężczyzna

Post Drobne zmiany
Zamieszcze liste zmian, ktore planuje wprowadzic w niedalekiej przyszlosci.
Wszystkie sugestie piszcie ponizej.
Posty nie wnoszące nic do tematu beda usuwane, a autor nagradzany WARNem

1. Klasy ludzi

Sniper:
HP: 100
Armor: 0
Szybkość: 220 (standard)
Grawitacja: 70%
Ekwipunek: Scout, jeden pistolet do wyboru, 2x flash, 1x smoke, noktowizor (mapa i tak jest dojsc jasna + sa ogromne latarki, wiec to nie będzie moim zdaniem przesadzone, dodatkowo sniper bije tylko z daleka, jako że nie bedzie mial mozliwosci podniesienia innej broni niż scout)

Shooter:
HP: 200
Armor: 0
Speed: 230
Grawitacja: 100%
Ekwipunek: Broń do wyboru (oprócz scouta), pistolet do wyboru, HE, 2x flash

Medic:
HP: 100
Armor: 30
Speed: 220 (standard)
Grawitacja: 100%
Ekwipunek: Pistolet do wyboru (nie może mieć żadnej Primary Weapon), 2x flash
Umiejętności: Może regenerować armor osób z teamu (maksymalnie do 30)



2. Inne

1) Nie będzie można podnosić żadnych itemów z ziemi (kamizelek, broni, wtedy moim zdaniem większość map stanie sie bardzo przyjazna i nie trzeba bedzie wyrzucac tych najlepszych, a kazdy czlowiek dostanie przeciez swoja bron)

2) Inny ambience sound podczas normalnej rozgrywki, inny podczas Swarm Mode i inny przy Nemesisie. Prosze o linki do propozycji w postach niżej

3) Masa nowych map - propozcje prosze podawac nizej (wymagam linku i chociaz 1 screenu z opisem mapy)

4) Zmniejszony odrzut HE

5) Nowe modele ludzi w klimacie IIWŚ


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kasztan dnia Pon 16:56, 26 Paź 2009, w całości zmieniany 3 razy
Pon 16:55, 26 Paź 2009 Zobacz profil autora
SyL
Admin



Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Chciałbym tylko zaproponować, żeby Medic był szybszy. Dlaczego? Otóż. Skoro nosi tylko secondary weapon, a torba medyka nie może być tak ciężka jak potężna broń. Zatem proponowałbym, by zwiększyć mu szybkość do 240 Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:10, 26 Paź 2009 Zobacz profil autora
Scorpion
Admin



Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mnie Znasz?!
Płeć: Mężczyzna

Post
Moim zdaniem Medic powinien mieć troche więcej HP np. 150-200


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:27, 26 Paź 2009 Zobacz profil autora
Kasztan
Head Admin
Head Admin



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 558
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złotów
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie i Nie - Armor rekompensuje wszystko - jest przez to odporny na zarazenie przez kilka hitów Zombie, co daje bardzo dużo, bez przesady, Medyk nie jest tak silny i szybki jak Shooter, poza tym Ty mowisz tylko o apteczce, a on moze nosic np. cała aparature ;P


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:34, 26 Paź 2009 Zobacz profil autora
kasieK.!
VIP
VIP



Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Czy te klasy na pewno będą zrównoważone? Wątpię, bo skoro z map usuniemy kampy (na to się przynajmniej zanosi patrząc na wyniki sądy), to taki sniper nie będzie miał co robić... Zombie od razu go dogoni, nie będzie mógł odrzucić zombie z pompki tak samo jak medyk, a dmg wcale nie jest aż taki ogromny. Medyka te 30 armora też nie zbawi, bo dostanie z drugiego ciosu od zombie i też zostanie zarażony. Shooter w dodatku więcej HP (na co mu to, skoro i tak zostanie zarażony w regularnej grze po 1 hicie) i jeszcze szybszy... Oprócz tego, zombie matka więcej HP, żeby mógł łatwiej zarazić pierwszą osobę, a kolejne zombie już mniej, żeby nie było takiej przewagi! ;p Co do tych klas, to na prawdę fajna rzecz, ale wg mnie trzeba by było je jakoś zrównoważyć jeszcze i sporo nad tym pomyśleć. Niedługo napiszę więcej moich sugestii.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kasieK.! dnia Pon 18:44, 26 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Pon 18:41, 26 Paź 2009 Zobacz profil autora
Slayer
Grafik
Grafik



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja to znam :)

Post
kasieK.! napisał:
Czy te klasy na pewno będą zrównoważone? Wątpię, bo skoro z map usuniemy kampy (na to się przynajmniej zanosi patrząc na wyniki sądy), to taki sniper nie będzie miał co robić... Zombie od razu go dogoni, nie będzie mógł odrzucić zombie z pompki tak samo jak medyk, a dmg wcale nie jest aż taki ogromny. Medyka te 30 armora też nie zbawi, bo dostanie z drugiego ciosu od zombie i też zostanie zarażony. Shooter w dodatku więcej HP (na co mu to, skoro i tak zostanie zarażony w regularnej grze) i jeszcze szybszy...


kasieńku mylisz sie Razz
a snajper będzie miał co robić , bo pewnie scout będzie miał większy dmg Razz a duale to dobry "zatrzymywacz" , i będzie mógł wejść sobie na jakaś skrzynkę skąd będzie miał lepszy widok Razz

LMP od zombiaka zabiera 4hp , PPM zabiera 19hp więc zombi będzie musiał uderzyć trzy razy medyka zanim go zarazi(tzn to jeszcze zalezy gdzie walnie człowieka,jednak i tak gdy człowiek ma nawet 1 armora , to zombi i tak musi najpierw zjechać amora czyli dajmy na to człowiek ma 1 armora, a zombi wali za 58 to i tak go nie zarazi bo najpierw musiał zjechać armor , czyli w sumie traci jeden atak , tek chyba jest co kasztan??) . Poza tym już pisaliśmy ,że teraz będzie trzeba grać zespołowo , bo np taki samotny snajper niema szans podobnie medyk , jednak shooter da rade i tu jest jedyna wada .Druga wada to taka ,że Będzie na polu walki tylko jeden medyk a ludzie szybko będą sobie wbijać amora (chyab ,że medyk , będzie mógł jednorazowo doładować 30 amrora , czyli np 15 jednemu 8 innemu i 7 innemu), a wątpię by ktoś używał snajpera Razz(chociaż noktowizor jest kuszący Razz) także mam mieszane uczucia co do tych zmian Razz

Shooter zdecydowanie za dobry ...
powinno to tak wyglądać
, że wszystkie bronie automatyczne typu kalach mp5 itp może używać shooter
wszystkie shootguny może używać medyk(żeby wyrównać szanse)
a Snajper wlasnie nie weim jak go zbalansowac Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Slayer dnia Pon 18:55, 26 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Pon 18:52, 26 Paź 2009 Zobacz profil autora
kasieK.!
VIP
VIP



Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Ja bym dał tak:

1) Snajper (wg mnie ta klasa tutaj nie przejdzie, no ale zobaczymy) - pistolet, scout; - 100 HP, 220 Speed, 2x Flash 1x Smoke (nie wiem co on daje), noktowizor.

2) Żołnierz - pistolet, m4a1, ak47; - 150 HP, 230 Speed, 2x Flash 1x He.

3) Piechota - pistolet, pompka, prosiak; - 200 HP, 210 Speed, 2x Flash, 1x He.

4) Medyk - pistolet, mp5; - 100 HP, 30 Armor, 220 Speed, 2x Flash, 1x Smoke.

z tym, że: Największy dmg - scout;
Duży dmg - prosiak;
Średni dmg - m4,ak,pompka;
Mały dmg - smg; najniższy dmg - pistolety.
Medyk z możliwością odnowy tych 30 Armora każdemu

Nie wiem po co komu to HP, no ale OK - w końcu tylko przydaje się na nemki i swarm mode... a to wcale nie jest tak często.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:11, 26 Paź 2009 Zobacz profil autora
Krzychu
Mały Spammer
Mały Spammer



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kermit mnie przysłał.
Płeć: Mężczyzna

Post
Cytat:

3) Piechota - pistolet, pompka, prosiak; - 200 HP, 210 Speed, 2x Flash, 1x He.


Cytat:
Duży dmg - prosiak;


No to teraz dowaliłeś jak by tak było to każdy by grał tylko to klasą ze względu na prosiaka/krowę

Moje zdanie na temat klas to dodać bronie SMG dla medyka czyli MP5 UZI itp . Reszta klas ludzi mi pasuje.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:22, 26 Paź 2009 Zobacz profil autora
Morgoth
Mapper
Mapper



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: cie znam??
Płeć: Mężczyzna

Post
Może tak:

1.Sniper
HP: 100
Armor: 0
Szybkość: 240 (mało ważący ekwipunek, ma szanse z hunterem)
Grawitacja: 70%
Ekwipunek:
-Scout
-jeden pistolet do wyboru (lub izu)
-2x flash
-1x smoke
-noktowizor

Jako że nie da siępodnosić broni to mógłby mieć coś ala wiertara (z jakimś skinem oczywiście). Dało by mu to odrobine szansy na mały dystans, bo ze scouta trudno walić z bliska a pistolety są stosunkowo wolne.

----------------------------------------------------------------------

2.Gunner:
HP: 200
Armor: 0
Speed: 220
Grawitacja: 100%
Ekwipunek:
-Każdy karabin i smg do wyboru
-pistolet do wyboru
-HE
-2x flash

Gunner będzie specjalistą od broni automatycznej. Dzięki temu będzie bardziej wybalansowany w stosunku do reszty

----------------------------------------------------------------------

3.Shooter:
HP: 150-200 (nie jest to mięśniak ale jest wytrzymalszy niż sniper)
Armor: 0
Speed: 220
Grawitacja: 100%
Ekwipunek:
-M3
-pistolet do wyboru
-HE (albo z racji odrzutu z m3 może go nie być)
-1x flash


Z racji że ta klasa ma M3 to nie musi nieść magazynków, które są cięższe od torby naboi (obódowa magazynku była za czasów 1WŚ z metali). Pozatym fakt że ma on M3 świadczy o tym że jest to raczej coś w stylu "łowcy".

----------------------------------------------------------------------

4.Medic:
HP: 100
Armor: 30
Speed: 230 (raczej ktoś z okredu IIWŚ nie będzie miał machiny na plecach Razz, torba wystarczy)
Grawitacja: 80% (musi się jakoś dodatkowo chronić w razie czego)
Ekwipunek:
-Pistolet do wyboru
-2x flash
Umiejętności: Może regenerować armor osób z teamu (maksymalnie do 30)


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:23, 26 Paź 2009 Zobacz profil autora
kasieK.!
VIP
VIP



Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Co do tego prosiaka - no tak, ale za to byłby wolny i podczas przeładowania mógłby zostać złapany (190-210 speeda to mało, a nawet bardzo...) zanim zabiłby zombie. HP można by było zmniejszyć mu do 100-120 :p No nie wiem, jak uważacie, ale co do nazw to polecam albo polskie albo angielskie (tylko poprawne!) a nie jakiś gunner >.< co to w ogóle znaczy? Bez obrazy ;p POZDRO!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kasieK.! dnia Pon 23:28, 26 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Pon 23:27, 26 Paź 2009 Zobacz profil autora
SyL
Admin



Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Hmmm... Morgoth dobrze ułożył ale jedno mnie intryguje. Sniper z potęznym karabinem snajperskim na plecach jest szybszy i wyżej skacze, niż medyk, który ma zaledwie torbę i lekkiego pistola? Wg. mnie trochę średnie. Jakby zamienić grawitację i szybkość Medic'a i Sniper'a to powinno być dobrze, jak na mój gust,


Post został pochwalony 0 razy
Wto 9:08, 27 Paź 2009 Zobacz profil autora
Morgoth
Mapper
Mapper



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: cie znam??
Płeć: Mężczyzna

Post
To na odwrót speed i gravit medyka i snipera xd
I bedzie cool Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:09, 27 Paź 2009 Zobacz profil autora
kasieK.!
VIP
VIP



Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Tyle że tutaj chodzi o to, żeby ludzie nie dość, że zostali zbalansowani pod względem logicznym (wiadomo, że taki ziomal z pistolecikiem będzie szybciej biegał niż jakiś koleś z ciężkim karabinem, choć trzeba uwzględnić też np. to, że medyk powinien być szybszy ze względu na to, że musi szybko podbiegać do kumpli z teamu i ich 'ratować'), ale też byli zbalansowani odnośnie siły! Nie chcemy przecież, żeby ludzie grali tylko jedną klasą, która będzie wymiatać, a reszta była nieużywana!


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:11, 27 Paź 2009 Zobacz profil autora
Kasztan
Head Admin
Head Admin



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 558
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złotów
Płeć: Mężczyzna

Post
Morgoth, nie chce zrobic z każdej klasy mega Survivora, wiec nie przesadzaj Razz

Moja poprawka:

1. Sniper
HP: 100
Armor: 0
Szybkość: 220 (ciężki ekwipunek)
Grawitacja: 70%
Ekwipunek:
-Scout
-jeden pistolet do wyboru
-2x flash
-1x smoke
-noktowizor

----------------------------------------------------------------------

2. Soldier:
HP: 200
Armor: 10
Speed: 220
Grawitacja: 100%
Ekwipunek:
-Każdy karabin i smg do wyboru (bedzie dodany automat z zoomem)
-pistolet do wyboru
-HE
-2x flash

----------------------------------------------------------------------

3. Shooter:
HP: 150
Armor: 0
Speed: 230
Grawitacja: 100%
Ekwipunek:
-M3 (dmg bedzie lekko zwiekszony)
-pistolet do wyboru
-2x flash

----------------------------------------------------------------------

4. Medic:
HP: 100
Armor: 30
Speed: 220
Grawitacja: 100% (musi się jakoś dodatkowo chronić w razie czego)
Ekwipunek:
-Pistolet do wyboru
-2x flash
Umiejętności: Może regenerować armor osób z teamu (maksymalnie do 30)


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:14, 27 Paź 2009 Zobacz profil autora
SyL
Admin



Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Kasztan... Szybkość Medica powinna być większa -.-. Szczególnie, jeżeli Shooter ma być szybszy od Medica. Pomyśl... Chcemy, żeby ludzie grali najlepiej każdą klasą. Powiedz mi. Kto będzie grał Medicem, jeżeli Shooter jest od niego szybszy i do tego ma porządna broń. Ja bym trochę pozmieniał:

1. Sniper
HP: 100
Armor: 0
Szybkość: 220 (ciężki ekwipunek)
Grawitacja: 70%
Ekwipunek:
-Scout
-jeden pistolet do wyboru
-2x flash
-1x smoke
-noktowizor

----------------------------------------------------------------------

2. Soldier:
HP: 200
Armor: 0
Speed: 220
Grawitacja: 100%
Ekwipunek:
-Każdy karabin i smg do wyboru (bedzie dodany automat z zoomem)
-pistolet do wyboru
-HE
-2x flash

----------------------------------------------------------------------

3. Shooter:
HP: 150
Armor: 0
Speed: 220
Grawitacja: 100%
Ekwipunek:
-M3 (dmg bedzie lekko zwiekszony)
-pistolet do wyboru
-2x flash

----------------------------------------------------------------------

4. Medic:
HP: 100
Armor: 30
Speed: 235
Grawitacja: 80%
Ekwipunek:
-Pistolet do wyboru
-2x flash
Umiejętności: Może regenerować armor osób z teamu (maksymalnie do 30)

( Apropo... Ja będę grał Medic'iem Smile )


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:21, 27 Paź 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.zombieannihilation.fora.pl Strona Główna » Nowości Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin