Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum www.zombieannihilation.fora.pl Strona Główna
»
Nowości
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Serwer
----------------
Monitor Serwera
Newsy
Pomoc SMS
Nowości
Informacje
Regulamin
Kadra Serwera
Rekrutacja Administratorów [ZAMKNIĘTA]
Rekrutacja Moderatorów [ZAMKNIĘTA]
Sugestie
Problemy
Pytania
Skargi
Odwołania i Wyjaśnienia
Poradniki
Artykuły
Forum
----------------
Informacje
Regulamin
Rekrutacja Moderatorów [ZAMKNIĘTA]
Sugestie
Sugestie
Pytania
Poradniki
Pytania
Publikacja Map
Poradniki
Przepisy
Pytania i Prośby
Gracze
Artykuły
Admini
Hyde Park
----------------
Multimedia
Twórczość
Download
Mapping
Kulinaria
Offtopic
Chatbox
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
kasieK.!
Wysłany: Śro 15:50, 28 Paź 2009
Temat postu:
Nic mi to hp KURWA nie szkodzi, tyle że z tego wynikało, że balansując postacie zwracałeś na to dużą uwagę, a tak na prawdę to nie odgrywa większej roli. Ale skoro patrzyłeś na to z przymrużeniem oka to OK. Nie bulwersuj się tak, bo Ci kasztan wyskoczy.
Noktowizor? Wowowowo! Nie no, aż tak dużo to nie daje, chociaż nie mogę powiedzieć, że jest bezużyteczny
Tak się czepiam tego snajpera, bo to nim będę grał (tak myślę) ;p
No mówię, że jak już tam zrobisz wszystkie modele itp itd to wprowadź te swoje zmiany w życie i będziemy dyskutować, bo teraz nawet nie wiemy czy te klasy będą, a już zaraz będzie 3 strona spamu na ten temat.
Kasztan
Wysłany: Śro 15:43, 28 Paź 2009
Temat postu:
Co do HP
Tyle HP wygląda ładniej ;P
Nie no, wyglada bardziej realistycznie, jak Soldier ma większa wytrzymałość, a jak byś się przyjrzał, to balansując postacie, nie zwracałem większej uwagi na HP, dlatego co ci to KURWA szkodzi?
Snajper może łatwo uciekać, ma noktowizor, do tego w grupie odgrywa b. ważną rolę, ponieważ zadaje najwiekszy DMG, ma pistolet, więc da rade uciec, już się o niego nie martw.
Co do grupy - uwazam, że grupy będą tworzyły się coraz czesciej, z uwagi wlasnie na snajpera i medyka...
A co do zmian, to musisz poczekać, bo napisanie takiego pluginu nie jest proste, i jak już pisałem, nie jestem 100-procentowo pewien, że to wypali
kasieK.!
Wysłany: Śro 15:27, 28 Paź 2009
Temat postu:
OK, rozumiem Cie Slayer, ale kurde, po pierwsze - na co komu to całe HP? Przydaje się tylko jak jesteś ostatnim człowiekiem na mapie (kurde, i tak z 5x zombie nie wygrasz bo cie zablokują i zaciachają w mig)... No i nemek, ale, jak już pisałem, od niego nie uciekniesz jak już Cię dorwie (przynajmniej bardzo trudno). Do tego nie rozumiem idei robienia klasy Snajpera... Co, ma stać i celować w biegnące prosto na niego huntery? Nawet nie ucieknie :f Fakt faktem, że gdy grałem Ghoulem to miałem małe trudności ze złapaniem ziomka ze scoutem, ale nie było to wielkim wyzwaniem. Może ma to jakiś sens w grupie ludzi, ale przecież nie zawsze da się zorganizować tak, żeby wszyscy pełnili swoje role w drużynie tak jak powinni. To tylko polski serwer 4FUN na którym większość grających to 12-letnie dzieci z IQ poniżej 30 (nie mam w zamiarze nikogo obrażać, ale taka jest prawda, trudno sprawić, żeby nagle wszyscy w drużynie ogarniali). Sory, że tak nawijam nawijam i nic konkretnego do tematu nie wnoszę, ale chodzi mi o to, żeby to dokładnie przemyśleć! W sumie to może lepiej najpierw wprowadzić te zmiany, a potem pisać kto, co, dlaczego i dlaczego nie, bo będziemy mieli pełny obraz tego, jak to wszystko wygląda i będziemy w stanie poprzeć wszystkie wypowiedzi odpowiednimi argumentami.
Slayer
Wysłany: Wto 19:15, 27 Paź 2009
Temat postu:
kasieK.! napisał:
Kasztan, Shooter niedość, że 230 speeda to jeszcze pompka? Btw, na co komu to HP? i tak zostaną zarażeni
A jak zostaną ostatni to i tak będą mieli 200 HP... jedynie swarm mode i nemek (ale przed nemkiem i tak sie nie ucieknie jak już dorwie)...
Do tego Soldier - 10arm... WTF?! Automat z zoomem = coś ala Krieg/Aug ta?
Z tą krową to wydziwiacie... Jak dla mnie to powinniście dać kasztanowi to wprowadzić w życie, tak jak chce, a potem wytkniemy mu wszystkie błędy
Kasiek ty ciagle nie rozumiesz ...
last human dostaje 100hp to raz(a nie ,że ma 200hp jak stanie si ostatni) , dwa Krowe wyjebac , gratuluje osobie która w ogóle ją zaproponowała ...
3 klasy to jest max i tego sie trzymajmy , nie fair ebdzie , ze ludzie maja 4 klasy a zombi 3 , chyba ze dorobisz jedna kalse zombi co byloby najwiekszym debilizmem...
kasieK.!
Wysłany: Wto 19:02, 27 Paź 2009
Temat postu:
Kasztan, Shooter niedość, że 230 speeda to jeszcze pompka? Btw, na co komu to HP? i tak zostaną zarażeni
A jak zostaną ostatni to i tak będą mieli 200 HP... jedynie swarm mode i nemek (ale przed nemkiem i tak sie nie ucieknie jak już dorwie)...
Do tego Soldier - 10arm... WTF?! Automat z zoomem = coś ala Krieg/Aug ta?
Z tą krową to wydziwiacie... Jak dla mnie to powinniście dać kasztanowi to wprowadzić w życie, tak jak chce, a potem wytkniemy mu wszystkie błędy
Gavin
Wysłany: Wto 18:56, 27 Paź 2009
Temat postu:
To może osobom z krową uniemożliwić strzelanie na stojąco (odrzut robi swoje) i taka osoba musiała by kucać aby oddać strzał.
Ew. Jak się tak nie da to może jakoś zwiększyć rozrzut podczas strzelania na stojąco.
Pozdrawiam
Gavin
SyL
Wysłany: Wto 17:23, 27 Paź 2009
Temat postu:
Krowa i tak jest do dupy z kilku powodów:
1. Ma bardzo dużo amunicji.
2. Bardzo łatwo trafić nią podczas biegu.
3. Strzela ciągłym strzałem więc bardzo łatwo zatrzymywać zombie.
Krzychu
Wysłany: Wto 17:11, 27 Paź 2009
Temat postu:
nie krową mówimy stanowcze NIE chyba ze by miała mniejsze dmg od innych broni czyi max dmg to 40 lub 35 wtedy mogę być za takim czymś.
Scorpion
Wysłany: Wto 17:04, 27 Paź 2009
Temat postu:
Może by dodac jeszcze 1 klase Heavy? który bd miał krówke 100 hp i 0 armora
Kasztan
Wysłany: Wto 17:02, 27 Paź 2009
Temat postu:
Medic to taki typowy buffer, support, jest slaby, nie nosi ciezkiej broni, nie ma dobrej kondycji, nie beiga szybko,za to Armor ktory daje jest bezcenny, to zmusi ludzi do tzreymania sie w grupie, nie zrobie z medyka kozaka, zeby kazdy nim grał, w mojej propozycji jest balans i git
Soldier to elita, ma duzo HP i karabiny, ew shootera mozna troche zbalansowac, ale chce zbey koles z pompką mial wiecej speeda, to typ glownie na polowania, o to mi chodzi
SyL
Wysłany: Wto 16:21, 27 Paź 2009
Temat postu:
Kasztan... Szybkość Medica powinna być większa
. Szczególnie, jeżeli Shooter ma być szybszy od Medica. Pomyśl... Chcemy, żeby ludzie grali najlepiej każdą klasą. Powiedz mi. Kto będzie grał Medicem, jeżeli Shooter jest od niego szybszy i do tego ma porządna broń. Ja bym trochę pozmieniał:
1. Sniper
HP: 100
Armor: 0
Szybkość: 220 (ciężki ekwipunek)
Grawitacja: 70%
Ekwipunek:
-Scout
-jeden pistolet do wyboru
-2x flash
-1x smoke
-noktowizor
----------------------------------------------------------------------
2. Soldier:
HP: 200
Armor: 0
Speed: 220
Grawitacja: 100%
Ekwipunek:
-Każdy karabin i smg do wyboru (bedzie dodany automat z zoomem)
-pistolet do wyboru
-HE
-2x flash
----------------------------------------------------------------------
3. Shooter:
HP: 150
Armor: 0
Speed: 220
Grawitacja: 100%
Ekwipunek:
-M3 (dmg bedzie lekko zwiekszony)
-pistolet do wyboru
-2x flash
----------------------------------------------------------------------
4. Medic:
HP: 100
Armor: 30
Speed: 235
Grawitacja: 80%
Ekwipunek:
-Pistolet do wyboru
-2x flash
Umiejętności: Może regenerować armor osób z teamu (maksymalnie do 30)
( Apropo... Ja będę grał Medic'iem
)
Kasztan
Wysłany: Wto 16:14, 27 Paź 2009
Temat postu:
Morgoth, nie chce zrobic z każdej klasy mega Survivora, wiec nie przesadzaj
Moja poprawka:
1. Sniper
HP: 100
Armor: 0
Szybkość: 220 (ciężki ekwipunek)
Grawitacja: 70%
Ekwipunek:
-Scout
-jeden pistolet do wyboru
-2x flash
-1x smoke
-noktowizor
----------------------------------------------------------------------
2. Soldier:
HP: 200
Armor: 10
Speed: 220
Grawitacja: 100%
Ekwipunek:
-Każdy karabin i smg do wyboru (bedzie dodany automat z zoomem)
-pistolet do wyboru
-HE
-2x flash
----------------------------------------------------------------------
3. Shooter:
HP: 150
Armor: 0
Speed: 230
Grawitacja: 100%
Ekwipunek:
-M3 (dmg bedzie lekko zwiekszony)
-pistolet do wyboru
-2x flash
----------------------------------------------------------------------
4. Medic:
HP: 100
Armor: 30
Speed: 220
Grawitacja: 100% (musi się jakoś dodatkowo chronić w razie czego)
Ekwipunek:
-Pistolet do wyboru
-2x flash
Umiejętności: Może regenerować armor osób z teamu (maksymalnie do 30)
kasieK.!
Wysłany: Wto 15:11, 27 Paź 2009
Temat postu:
Tyle że tutaj chodzi o to, żeby ludzie nie dość, że zostali zbalansowani pod względem logicznym
(wiadomo, że taki ziomal z pistolecikiem będzie szybciej biegał niż jakiś koleś z ciężkim karabinem, choć trzeba uwzględnić też np. to, że medyk powinien być szybszy ze względu na to, że musi szybko podbiegać do kumpli z teamu i ich 'ratować')
, ale też byli zbalansowani odnośnie siły! Nie chcemy przecież, żeby ludzie grali tylko jedną klasą, która będzie wymiatać, a reszta była nieużywana!
Morgoth
Wysłany: Wto 15:09, 27 Paź 2009
Temat postu:
To na odwrót speed i gravit medyka i snipera xd
I bedzie cool
SyL
Wysłany: Wto 9:08, 27 Paź 2009
Temat postu:
Hmmm... Morgoth dobrze ułożył ale jedno mnie intryguje. Sniper z potęznym karabinem snajperskim na plecach jest szybszy i wyżej skacze, niż medyk, który ma zaledwie torbę i lekkiego pistola? Wg. mnie trochę średnie. Jakby zamienić grawitację i szybkość Medic'a i Sniper'a to powinno być dobrze, jak na mój gust,
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin