Forum www.zombieannihilation.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Ciemność // Assassin
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.zombieannihilation.fora.pl Strona Główna » Sugestie Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Ciemność // Assassin
Autor Wiadomość
Dirn
Gaduła
Gaduła



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabierzów
Płeć: Mężczyzna

Post Ciemność // Assassin
Mam dwie sugestie, jak w temacie: jedna dotycząca ciemności na mapie, druga odnośnie assassina.

1. Więc, może tak ustawić większą ciemność, np. taką jak na mapie zm_dust? Wtedy tworzy się klimat, ale to tylko moja sugestia Wink

2. Assassinowi może zwiększyć trochę hp? Z czego wynoszę tą propozycję? Otóż: hunter uważam że jest lepszy w kwestii dostawania się w różne miejsca i ma więcej życia, a assassin jak chodzi po ścianach jest dość wolny podczas włażenia na ścianę przez co staje się łatwym celem, a z jego małym życiem tworzy to wg. mnie tragiczne połączenie.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:09, 31 Sty 2009 Zobacz profil autora
Morgoth
Mapper
Mapper



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: cie znam??
Płeć: Mężczyzna

Post
1. Można ale jest mały problem - czy wy zwariowaliście i chcecie żeby zombi zawsze wygrywało O.o Jak mają być egipskie ciemności to niech będzie tylko normalny zombi Very Happy

2. Można ale byłby zbyt dobry według mnie


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:40, 31 Sty 2009 Zobacz profil autora
Dirn
Gaduła
Gaduła



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabierzów
Płeć: Mężczyzna

Post
1. to tylko taka sugestia, ale masz racje... ale wtedy trza kombinować i być pr0
2. No właśnie we dług mnie gdyby dać mu 1000 max 1500 to byłoby optymalnie, tak z 500 to jest bardzo łatwym celem.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:52, 31 Sty 2009 Zobacz profil autora
Morgoth
Mapper
Mapper



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: cie znam??
Płeć: Mężczyzna

Post
1. Kto tu gra dłużej? Grałem na serwie gdzie było max ciemno z tym modem i klasami i chłopie rzeź!! Po 50 sekundach nie było ludzi! A niektórzy znich byli pr0.
A jak nie wieżysz to nich Ka$ztan da max ciemno i utrzymaj się minute przy życiu Razz

2. Assasin miał wcześniej więcej hp i nie szło się ukryć. To tak samo jakbyć ghostowi dał 1000 hp. Pozatym wtedy ludzie bedą grać tylko assasinem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:04, 31 Sty 2009 Zobacz profil autora
Dirn
Gaduła
Gaduła



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabierzów
Płeć: Mężczyzna

Post
A gdyby tylko zrobić żeby było ciemniej? Bo jak tak np. siedzi się w jakiejś kampie przy otwartej przestrzeni to widzi się zombi z drugiej strony mapy.

Właśnie nie, ja nie porównuje assassina do ghosta tylko do huntera, są bardziej podobni, właśnie patrząc przez pryzmat huntera sugeruje podwyższenie hp.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:34, 31 Sty 2009 Zobacz profil autora
Morgoth
Mapper
Mapper



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: cie znam??
Płeć: Mężczyzna

Post
Dobra mam rozwiązanie - dajcie Biohazadar Very Happy i na full ciemno - szanse bedą równe xD

Pozatym fajna dyskusja między nami wyszła


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:48, 31 Sty 2009 Zobacz profil autora
Dirn
Gaduła
Gaduła



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabierzów
Płeć: Mężczyzna

Post
A co to ten biohazard? Pierwsze słyszę.

A no. Wink Jestem ciekaw czy tylko coś wyniknie z niej.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:56, 31 Sty 2009 Zobacz profil autora
Slayer
Grafik
Grafik



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja to znam :)

Post
Dobra może ja się wypowiem , Assassin jest oky , hunterowi zmniejszyć skok , szkoda że się nie da zaciemnić tylko troszkę bo na maxa jak jest ciemno to się grać nie da ...


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:00, 31 Sty 2009 Zobacz profil autora
Dirn
Gaduła
Gaduła



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabierzów
Płeć: Mężczyzna

Post
No właśnie, żeby było ciemniej, teraz jest tylko przycienione... moim zdaniem. Gdyby było ciemniej to by było ok. xD


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:19, 31 Sty 2009 Zobacz profil autora
Slayer
Grafik
Grafik



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja to znam :)

Post
Wszystko ładnie pięknie drin , ale my możemy tylko zrobić tak , widno , pól ciemno(tak jak jest teraz) i całkiem ciemno niema żadnej podziałki między tymi trzema stopniami ciemności


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:59, 31 Sty 2009 Zobacz profil autora
Kasztan
Head Admin
Head Admin



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 558
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złotów
Płeć: Mężczyzna

Post
Ciemność mogę ustawic od 1 do 25
1 jest na maxa ciemno, 2 jest teraz ;/
Jak jest zbyt ciemno to nie ma nawet klimatu, bo nic nie widac, moze i fajnie to wyglada ale to przesada jak dla mnie

Co do assassina to miał już więcej HP i specjalnie mu HP zmniejszyłem bo był zbyt dobry, Assassin wbije wszedzie!


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:00, 31 Sty 2009 Zobacz profil autora
Slayer
Grafik
Grafik



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja to znam :)

Post
każdą kampe rozwalisz jak umiesz nim grać ...


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:01, 31 Sty 2009 Zobacz profil autora
Pan Ciasteczko
Gaduła
Gaduła



Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna

Post
1. nie
2. jak chodzisz assasinem po scianach, to cie nie odrzuca pompa i przez to latwo rozbic waskie kampy.
wiec tez nie.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 0:20, 01 Lut 2009 Zobacz profil autora
Karolinka :**
Rozpisany
Rozpisany



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gierałtowice
Płeć: Kobieta

Post
1.nie
2.nie
Wink)


Post został pochwalony 0 razy
Nie 1:04, 01 Lut 2009 Zobacz profil autora
LeJu
Nowy
Nowy



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
1. Można by mgłę stworzyć i nie widać drugiego końca mapy. ;p
2. Nie


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:31, 01 Lut 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.zombieannihilation.fora.pl Strona Główna » Sugestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin