Forum www.zombieannihilation.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Dark_Soul $ Sylyndrill PREZENTUJĄ ;)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.zombieannihilation.fora.pl Strona Główna » Sugestie Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Dark_Soul $ Sylyndrill PREZENTUJĄ ;)
Autor Wiadomość
Son Goku X
Gaduła
Gaduła



Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

Post
oczywiscie zmianiy NIE MUSZA zachodzic w ciagu kilku dni kazdy a racej wiekszosc chodzi do szkoly przez co nie admini nie maja zbytnio czasu by grzebac sie w AMXie mamy czas^^ zmiany moga zachodzic powoli a server moze byc zmieniony nawet za 5-6 miesiecy w koncu to ma byc dobra zabawa a nie udreka adminow


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:41, 10 Paź 2009 Zobacz profil autora
Morgoth
Mapper
Mapper



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: cie znam??
Płeć: Mężczyzna

Post
A wiec: wszystkie modele ładne (te od Slayera to postapocaliptic najlepsze xd)
M3: ten model może to i winchester ale idiotycznie wyglada - jako że się bawie w modelowaniu 3D to spróbujeje coś zrobić.


Co do jasności map: to że autorzy map to zgraja (debili można tak powiedzieć Very Happy) i na jednej mapie są byty light a na innej nie ma (czyli jest jaśniej/ciemniej) to już nie leży to w mojej mocy bo nie posiadam dekompilatorów - a nawet jak je mam to się tym nie bawie bo w zasadzie od nowa mape trzeba robić (texty układać, byty ustawiać)

Co innego że mogę zrobić (postaram się tym razem bo co się zabiore do mapy to coś idzie nietak :/) parę specjalnie dla klimatu ale potrzeba mi

POMYSŁU!!! ---> czyli opis mapy, rodzaj i najlepiej widok z góry (ja się pod tym względem wypaliłem -.-)


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:14, 10 Paź 2009 Zobacz profil autora
SyL
Admin



Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Ale osobiście pamiętam, jak Zbagi jeszcze w skryptach rozjaśniał mapy. W sensie... Zwiększał jasność jakby servera i wtedy wszystko się rozjaśniało. W sensie każda jasność mapy była podniesiona o tyle samo. Mam nadzieję, że dobrze się wysłowiłem Very Happy.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:16, 10 Paź 2009 Zobacz profil autora
Slayer
Grafik
Grafik



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja to znam :)

Post
Morgoth napisał:
A wiec: wszystkie modele ładne (te od Slayera to postapocaliptic najlepsze xd)
M3: ten model może to i winchester ale idiotycznie wyglada - jako że się bawie w modelowaniu 3D to spróbujeje coś zrobić.


Co do jasności map: to że autorzy map to zgraja (debili można tak powiedzieć Very Happy) i na jednej mapie są byty light a na innej nie ma (czyli jest jaśniej/ciemniej) to już nie leży to w mojej mocy bo nie posiadam dekompilatorów - a nawet jak je mam to się tym nie bawie bo w zasadzie od nowa mape trzeba robić (texty układać, byty ustawiać)

Co innego że mogę zrobić (postaram się tym razem bo co się zabiore do mapy to coś idzie nietak :/) parę specjalnie dla klimatu ale potrzeba mi

POMYSŁU!!! ---> czyli opis mapy, rodzaj i najlepiej widok z góry (ja się pod tym względem wypaliłem -.-)




Moiwsz masz pierwsza mapka nie za duża ( troche wieksza niż ZM_POLAND)
[link widoczny dla zalogowanych]
więc pomarańczowy podkład to piasek szare kwadraty/prostokąty to budynki i rózne przeszkody tam gdzie jest napsiane 2 piętra walisz budyneczek coś ala Salon w westernowych miastach do gry jest wejscie drabinką ( na rugie piętro) i potem masz jeszcze drabinke na dach tam może jakiś scout leżeć albo coś takiego ;P

ten wielki prostokąt gdzie jest napsiane 3 piętra to coś ala bank wchodzi i na wprost ciebie są kasy (czyli takie ookienka ) i zeby tam wejsc trzeba kucną i pod ladą przejsc a przz te okienka nie mozna przejsc ale mozna strzelac ... za okienkami sa jakies drzwi tam jakies skarbce cos , sa schodzy do góry tam masz taki dlugi stol i krzesla , pod stol mozna wejsc
na stole moze winchester lezec albo cos Razz
masz jeszcze jedne schodzy do góry tam masz cos ala magazyn jakies skrzynki , ale tez zeby tam bylo troszke przestrzeni do biegania i tam tez się znajduje drabinka na dach gdzie moze gdzies lezec awp albo cos Wink

taki dlugi protokąt przed wiezą to płot ale chcialbym zeby byl dosc wysoki Wink

weiza taka obesrwacyjna były takie an dzikim zachodzie tam moze byc jakis granta zamrazajacy albo cos Razz na mapie ma być mozliwosc uciekania przed combie a nie kampienie Wink te małe prostokaciki to sa jakies wozy przeszkody , takie pierdółki Wink

mam nadzieje ,że dałem ci dość dobry pomysł Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Slayer dnia Sob 11:57, 10 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Sob 11:37, 10 Paź 2009 Zobacz profil autora
BiałY MóżryN
Nowy
Nowy



Dołączył: 03 Paź 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola

Post
Slayer my z SyLem jesteśmy podzieleni pracą i sie wymienialśmy pomysłami więc jest 50:50
I zmień o mnie opinie bo już nie jestem tym samym bachorem sprzed roku co morde darł przez mikro...
Map tak jak już mówiłem jest ok.40 i tylko 5 jest takiego kilmatu westernowego reszta typu toxic_house i leśne .
Niestety ale na weekendzie mnie nie będzie bo mam dużo nauki na tygodniu postaram się wrzucić kilka ss mapek Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BiałY MóżryN dnia Sob 11:50, 10 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Sob 11:48, 10 Paź 2009 Zobacz profil autora
Slayer
Grafik
Grafik



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja to znam :)

Post
BiałY MóżryN napisał:
Slayer my z SyLem jesteśmy podzieleni pracą i sie wymienialśmy pomysłami więc jest 50:50
I zmień o mnie opinie bo już nie jestem tym samym bachorem sprzed roku co morde darł przez mikro...
Map tak jak już mówiłem jest ok.40 i tylko 5 jest takiego kilmatu westernowego reszta typu toxic_house i leśne .
Niestety ale na weekendzie mnie nie będzie bo mam dużo nauki na tygodniu postaram się wrzucić kilka ss mapek Wink


spoko tylko ja ci nie pamiętam więc lepiej dla ciebie Wink a morgoth dał prośbe ,żeby dać pomysł na mapke weic dałem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:57, 10 Paź 2009 Zobacz profil autora
Morgoth
Mapper
Mapper



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: cie znam??
Płeć: Mężczyzna

Post
Ok - 2 mapy robie - pierwsza sie ukaże ten dziki zachód xd tylko jak możesz slayer to mi texturki zrób/załatw drewna, piachu i napis "Saloon"


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:44, 11 Paź 2009 Zobacz profil autora
Son Goku X
Gaduła
Gaduła



Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

Post
Piach mozna wziac z mapy de_infdust to inferno z teksturami dusta ALE ma wlasny piasek a nie dustowy no i drewno mozna zajumac z westwooda podobnie jak woz na respie ct i baniak z woda u ct Very Happy cmentazyk z respa tt i stodole


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:53, 11 Paź 2009 Zobacz profil autora
Slayer
Grafik
Grafik



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja to znam :)

Post
Morgoth napisał:
Ok - 2 mapy robie - pierwsza sie ukaże ten dziki zachód xd tylko jak możesz slayer to mi texturki zrób/załatw drewna, piachu i napis "Saloon"


wszystko możesz z innych map wziąć dust , inferno , westwod, eldorado i pewnie znasz jeszce więcej , JEŚLI jednak nie znajdziesz tego czego byś naprawdę potrzebował to daj mi znać na PW , albo na forum Wink nie lubie na gadu siedzieć Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:20, 11 Paź 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.zombieannihilation.fora.pl Strona Główna » Sugestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin