Autor |
Wiadomość |
kasieK.!
VIP
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
Moje Sugestie |
|
Ave all! Dawno tu nie pisałem, ale przejdźmy do rzeczy...
Mianowicie, serwer teraz przechodzi fazę rewolucji, bo jest pełno zmian, które mi osobiście się podobają.
Pierwsza i najważniejsza sugestia to taka, iż:
Wkurzają mnie mapy, gdzie ludzie ciągle kampią i zombie muszą ich szukać po kampach...
po 1) Ludzie w tych kampach i tak z reguły padają
po 2) Zombiakom nigdy nie chce się wchodzić do tych kamp, przez co rundy się dłużą
po 3) Gra w ogóle nie jest dynamiczna i po chwili robi się nudna
Tak więc, proponowałbym usunąć mapy z dużą ilością kamp.
Zostawiłbym:
zm_dust2 (mało kamp, cały czas można biegać i uciekać przed zombiakami, lub polować na nie)
cs_italy (tutaj też można fajnie biegać, trochę jest kamp i mapa dość duża, ale to ma też swoje dobre strony)
mapy typu train escape (chociaż ich nie ogarniam, wydają się fajne )
de_aztec (nie lubię jej za bardzo, ale może być)
dawajcie propozycje dot. takich map
Druga propozycja:
Można zrobić tak (to już słyszałem na serwerze), że zombie będą miały mniej HP i łatwo będą padać, ALE zabity zombie będzie się odradzał (np. 3 razy, za każdym razem wzrasta ilość jego HP)! Na mapach, na których nie można kampić będzie to bardzo ciekawe urozmaicenie!
Oprócz tego zombiakom można dać więcej speeda (kosztem tego HP).
Do tego na początku każdej rundy 1/4 osób na serwerze mogłaby robić się zombiakami, bo pojedynczy zombie z taką małą ilością HP przeciwko np. 10 graczom nie ma szans.
Oceniajcie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:05, 24 Paź 2009 |
|
|
|
|
4hp
Początkujący
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
|
|
Nie rób Zombie Puchatka z Annihilation...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:13, 24 Paź 2009 |
|
|
Slayer
Grafik
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ja to znam :)
|
|
|
|
| | Nie rób Zombie Puchatka z Annihilation... |
a co to am do rzeczy , skoro puchatek jest zapierdolony 24/7 to chyba mozna by taka zmiane zrobic ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:18, 24 Paź 2009 |
|
|
kasieK.!
VIP
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
|
|
sory, ale nie wiedziałem, że taka opcja jest na puchatku... mimo wszystko - annihilation to nie puchatek chociazby ze wzgledu na playerów, a skoro puchatek jest non stop full, to czemuby nie sciagnac troche od nich? moze idziemy w zlym kierunku i niedlugo w ogole graczy stracimy? gra gdzie ciagle ludzie kampia jest nudna i nie dziwie sie ze ludzie malo graja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:22, 24 Paź 2009 |
|
|
Scorpion
Admin
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mnie Znasz?! Płeć:
|
|
|
|
Tu trzeba przyznać racje Kasiekowi trzeba wyrzucić kamperskie mapy!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:15, 24 Paź 2009 |
|
|
kasieK.!
VIP
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
|
|
Jeśli nie chcecie robić tak jak na puchatku, a serwer ma być lepszy, to znam świetny sposób
1) Wyrzucić kamperskie mapy
2) Wszystkim się wydaje, że zombie takie poszkodowane, bo muszą gonić ciągle ludzi itp itd,
a to z reguły właśnie zombie wygrywa (no chyba, że są jakieś kampy, ale jak usuniemy kampy problem zniknie). Ja bym zrobił tak:
- ludzie mogą kupować kamizelki za np. 5.000 (kasa nie jest w ogóle na tym serwie potrzebna jak na razie, oprócz spadochronu; zwiększyć limit kasy do 20.000). kamizelki te będą bronić przed zarażeniem (najpierw trzeba zbić punkty kamizelki - np. 30-50dmg - to jest chyba jeden hit z tego drugiego ciosu; wystarczy, żeby człowiek zdążył przeładować broń albo uderzyć zombiaka żeby zyskać trochę miejsca do ucieczki)
- zombie matka więcej HP (pierwsze zombi albo zarazi kilka osób z zaskoczenia, albo nie ma szans bo napadnie go np. 6 ludzi i po sprawie)
- granaty które nie odrzucają (bo to tym bardziej utrudnia gre ludziom, zombie dostanie pod nogi 2 granaty, i nagle wyskakuje gdzieś w powietrze i po chwili zaraża ludzi od tyłu)
- flash, który dłużej trwa, bo przez tą chwile co jest teraz to wiesz... ;f
- ostatni człowiek nie 200 HP, ale 300!
To powinno wg mnie zbalansować grę, bo jak na razie to ludzie przegrywają tylko dlatego, że lamią i wystawiają się zombiakom zamiast ze sobą współpracować. No ale z tym nic nie można zrobić, bo są wśród nas dzieci mocno upośledzone, które nie dadzą sobie nic powiedzieć, więc jak dla mnie te zmiany się przydadzą nie niszcząc w ten sposób dotychczasowej rozrywki.
PS: Do tego proponuję odrobine zwiększyć odrzut hunterowi, a ghoulowi dodać troszkę HP bo w porównaniu do innych zombie - odrobinę ssie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kasieK.! dnia Sob 17:05, 24 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Sob 17:04, 24 Paź 2009 |
|
|
Son Goku X
Gaduła
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Gdynia Płeć:
|
|
|
|
Mapy kamperskie wywalic ale respawn zombie to przesada! po chwili benda przepakowane byldaki I...ZNOWU ZACZYNAMY CAMPIC:/ gra zrobi sie bezsensowna bo zombie i tak wygra widzialem juz to na innym servie i sadze ze takie rozwiazanie to syf
jestem za:
-Usuniecie Camperskich Map
-Dodanie nowych map do biegania np de_inferno,cs_estate(HORROR W DOMKU) ,de_cbble.De_dust,cs_havanna,as_oilrig(ta w stacji na morzu),de_kabul,De_tuscan
no to tyle
Przeciw:
-resp dla zombie.NIGDY!
-300hp ost human-przy nemku takiego ziomka bendzie trzeba 4 razy udrzyc(1hit 99DMG) wiec syf
-wiecej hp mata-ale po co?? i tak zawsze zaraza a pozatym ma longjumpa
-FB i tak dziala dlugo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Son Goku X dnia Sob 17:09, 24 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Sob 17:06, 24 Paź 2009 |
|
|
Scorpion
Admin
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mnie Znasz?! Płeć:
|
|
|
|
| | Ostatni człowiek nie 200 HP, ale 300! |
To chyba lekka przesada! Tak mi sie wydaje
Z Flashami sie zgodze bo oślepiają może na 3 sek.
1 Zombie powinnien mieć około 5-7k HP zalerzy od klasy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 17:07, 24 Paź 2009 |
|
|
Son Goku X
Gaduła
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Gdynia Płeć:
|
|
|
|
| | | | Ostatni człowiek nie 200 HP, ale 300! |
To chyba lekka przesada! Tak mi sie wydaje
Z Flashami sie zgodze bo oślepiają może na 3 sek.
1 Zombie powinnien mieć około 5-7k HP zalerzy od klasy |
5-7k hp?? OSZALALES?(bez obrazy)przeciez tak bylo wczesniej
Stiff:5k
Hunter:1500
Razer:1000
Vampire:5k
Assasin:500hp
Tank:7500
PRZYPOMINAM ZE ZOMBIE TO TYlKO ZYWY TRUP! NIE JEST JAKIMS SUPERMANEM ZEBY MIEC PO TYLE HP! zombie to zombie MAJA MYSLEC! a nie leciec na kazdego na "pale" z mysla "mam duzo hp i tak ich pojade" NIE! zombie maja dzialac zespolowo jak ktos madry kiedys powiedzial W KUPIE SILA! nemek to nemek-jest sam szybko zabija on moze tak atakowac to jego zadanie a zwykly zombie ma byc cichy szybki wsciekly ale przede wszystkim SPRYTNY
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 17:13, 24 Paź 2009 |
|
|
Scorpion
Admin
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mnie Znasz?! Płeć:
|
|
|
|
A według ciebie ile HP ma mieć Pierwszy Zombie? 500? Zeby padł na 2hity z pompy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 17:29, 24 Paź 2009 |
|
|
Son Goku X
Gaduła
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Gdynia Płeć:
|
|
|
|
pierwszy zombie
Ghoul:4k
Hunter:2k
Giant:8k
wiec jest ok nie jest niepokonany ale jest mozliwy do pokonania zombie ma przede wszyskim myslec
jak taktycnzie zalatwic wroga,jak rozbic(rozproszyc) grupe ludzi,wypatrywac latwego celu(zabawa w najslabsze ogniwo ),jesli nie jest tankiem nie zachowywac cie jak tank tylko uciekac nagle wracac(czlowiek na ciebie wpadnie i OO jestem zombie) chowac sie za kanty,itp ja tak robie i dziala nawet kazda klasa dzialala
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Son Goku X dnia Sob 17:40, 24 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Sob 17:40, 24 Paź 2009 |
|
|
Scorpion
Admin
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mnie Znasz?! Płeć:
|
|
|
|
Goku spójrz sobie ile ja zasugerowałem żeby pierwsze zombie mialo hp!
| | Pierwszy zombie powienien mieć ok.5-7k HP w zalerzności od klasy |
Czyli:
Ghoul:4-5k
Hunter:2k (Tu sie z tobą zgadzam)
Tank:7k
Czyli prawie tyle ile ty podałeś! Czytaj ze zrozumieniem czyjeś posty zanim zaczniesz gadać że ktoś oszalał!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:04, 24 Paź 2009 |
|
|
Kasztan
Head Admin
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 558
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Złotów Płeć:
|
|
|
|
Klasy zombie i ich ustawienia zostaja tak jak jest w chili obecnej, na forum macie troche niekatualne dane, bo wczoraj jeszcze cos zmienialem.
Do długości Flashbanga potrzeba mi pluginu
Ostatni czlowiek dostaje bonusowo +100hp i tak zostaje, chyba ze ktos pokusi sie zrobic sonde...
Co do kamperskich map, tez sonda
Deathmatch - na razie chce ochłonąć i dac graczom przyzwyczaic sie do ustawien ktore sa teraz, nie chce na razie deathmatcha
Niżej w postach chce widziesz tylko albo linki do pluginu FB, albo posty ktore wnoszą coś na prawde sensownego tematu. Każdy spam do warn na forum i usuniecie posta (moderatorzy mają o to zadbac), bo nie bede czytac 10 stron spamu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:22, 25 Paź 2009 |
|
|
kasieK.!
VIP
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
|
|
Zrobiłem sondę dot. usunięcia kamperskich map.
Kasztan, a co z:
- Kamizelki dla graczy (które będą bronić przed zarażeniem. Najpierw trzeba zbić punkty kamizelki - np. 30-50dmg - to jest chyba jeden hit z tego drugiego ciosu; wystarczy, żeby człowiek zdążył przeładować broń albo uderzyć zombiaka żeby zyskać trochę miejsca i czasu do ucieczki. Oprócz tego chciałem zauważyć, że jak na razie prawie w każdej rundzie nadal wygrywa zombie...
- Granaty HE, które nie będą udrzucać zombie (w ogóle lub z mniejszą siłą niż teraz, bo to tylko przeszkadza ludziom - wyrzucając zombiaki w powietrze nigdy nie wiemy czy nie spadną na 2 koniec mapy do kumpla z teamu i go zarażą, czy może nam za plecy, co często się zdarza)
- Więcej HP dla zombie matki (chociaż o 500 więcej, bo jak na razie to przy 12-15 osobach taka matka na dużej otwartej przestrzeni nie ma większych szans, chyba, że jakiś lamus podejdzie zbyt blisko lub użyje HE i zombie zostanie odrzucony na plecy ludziom)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kasieK.! dnia Nie 18:34, 25 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 18:34, 25 Paź 2009 |
|
|
Kasztan
Head Admin
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 558
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Złotów Płeć:
|
|
|
|
Nad odrzutem HE musialbym troche popracowac
Kamizelka hmm, co Ci da kamizelka, jak zombi do ciebie podejdzie to juz masz conajmniej 2 hity jak w banku, to jest zbedne, nieklimatyczne i ludzie beda mowic "dobra mam kamizelke chodz sie pobawimy z zombie?"
Co do HP matki - moge jedynie ustawic mnoznik HP matki (x HP podstawowego zombie), moga byc to tylko l. calkowite wiec teraz ustawione jest na 2x
Dla przykladu:
Giant max 4k HP, matka ma 2x4 = 8
Hunter ma 1k HP, matka ma 2x1 = 2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:39, 25 Paź 2009 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|