Forum www.zombieannihilation.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Sugestia i małe sprostowanie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.zombieannihilation.fora.pl Strona Główna » Sugestie Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Sugestia i małe sprostowanie
Autor Wiadomość
Slayer
Grafik
Grafik



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja to znam :)

Post Sugestia i małe sprostowanie
Sprostowanie , Kasztanix dał pomysł dania klas dla ludzi "spoko sprawa" i teraz przedstawaima wam swoją propozycje na klasy , tak aby były zbalansowane

Sniper:
HP: 100
Armor: 0
Szybkość: 235
Grawitacja: 70%
Ekwipunek: Scout, jeden pistolet do wyboru, 2x flash, 1x smoke, noktowizor

Sniper to szybka jednostka zadająca duży dmg na dalekie odległości , jego w miarę lekki sprzęt pozwala mu na wyższy skok dzię któremu może schodzić na niedostępne miejsca dla innych ludzi.

Soldier:
HP: 200
Armor: 0
Speed: 230
Grawitacja: 100%
Ekwipunek: Każda broń oprócz scouta do wyboru, pistolet do wyboru, HE, 2x flash

Soldier to wyszkolony żołnierz uzbrojony w karabiny różnej maści ,jest szybki i wytrzymały
Idealna jednostka na polowania i utrzymywania pozycji .


Medic:
HP: 100
Armor: 30
Speed: 225 (standard)
Grawitacja: 100%
Ekwipunek: Pistolet do wyboru (nie może mieć żadnej Primary Weapon), 2x flash
Umiejętności: Może regenerować armor osób z teamu (maksymalnie do 30)

Medyk -jednostka wspomagająca , jego torba , oraz brak wyszkolenia nie pozwalają mu na walkę jakąkolwiek bronią automatyczną snajperską czy shootgunami , jednak świetnie sobie
radzi pistoletami. Jego głównym zadaniem jest leczenie sojuszników(regenorwanie armora).

Jak widać za wiele nie zmieniłem , jednak pierwsza propozycja kasztana po dłuższych przemyśleniach wydała mi się najbardziej trafiona . A czemu tylko trzy klasy ? bo niema sensu robić multum klas jak to zrobiliśmy w przypadku zombich w poprzedniej wersji annihilation , musi być po równo 3 po jedenj stronie i trzy po drugiej stronie.

A moja sugestia kolejna jest taka ,że oprócz aktualnego ambience sound na serwie może się pojawić jakaś dobra nuta Razz np jakaś taka ostra hardcorowa jak jest nemek +grzmoty z ambience i taki klimacik ,że uoah Very Happy(tylko taki dobry hardcor ,w devil my cry 4 był fajny jak sie walka zaczynała Very Happy)
Do tego przypominam o loading songu , którego ciągle szukam i zachęcam również innych do tego.

A i jeszcze jedna myśl co do nemka , taki fajny motyw mi wpadł do głowy ,że np: ludzie maja dwie min na zabicie nemka , bo np po upływie tego czasu nemek dostaje furii i ma zombie madnes i nie można go odrzucić , ani zatrzymać żadnym rodzajem broni , jednak dalej da się go zabić (bo w pierwszej wersji było ze nie można zabić , co było by głupie bo ludzie by byli z gory skazani na niepowodzenie po uplywie tychże dwóch minut .

Aha i taki mały bonusik , dać rangi , oficer , kapral,sierżant, szeregowy itp. wpasuje sie w klimat ,a trudne nie jest , rangi beda za zabojstwa Wink

no wypowiadajcie sie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Slayer dnia Śro 15:17, 28 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
Śro 15:13, 28 Paź 2009 Zobacz profil autora
kasieK.!
VIP
VIP



Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Sniper z deka za szybki (powinien mieć tyle co soldier, w zamian za swój wysoki dmg) jak dla mnie, chociaż zobaczymy jak to wyjdzie w praniu. Medyk.. no za wolny, cholercia... 225, a 235 to trochę różnicy jest, w dodatku ten bez możliwości odrzutu (no chyba, że zatrzymanie z pistoletu...) Imo medyk powinien mieć dostęp do SMG (o mniejszym dmg niż karabiny, bo bez chociaż tego ani nie ucieknie, ani się nie obroni, ani nie zabije, a co mu po tym armorze, skoro zaraz go dorwie z 2 zombie i to mu zejdzie w mig... chociaż te SMG!)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kasieK.! dnia Śro 15:59, 28 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Śro 15:55, 28 Paź 2009 Zobacz profil autora
Kasztan
Head Admin
Head Admin



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 558
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złotów
Płeć: Mężczyzna

Post
Slayer, po pierwsze, podstawowy Speed to 220, więc na tym bazuj, nie na 230.
Zeby gra zombie miała sens, zwiekszyłem lekko speeda Goula, zeby byl o 10 szybszy od czlowieka (co z reszta i tak gówno daje), wiec jezeli Ty dasz wszystkim ludziom 230+ to ja dam ghoulowi 240+, a takie zwiekszanie nie ma sensu.

Co do ambience - jest o tym inny temat, więc w nim się wypowiedz.

C do rang - swietny pomysł, te rangi mają cos dawac? np. lekko zwiekszone obrazenia czy cos?

OK teraz KLASY
Uwazam, ze powinny byc cztery klasy (kto mowi, ze klas zombie i ludzi musi byc rowno, nikt nie bedzie plakal z tego powodu LOL)
Jedna bedzie biegac z ciezkimi karabinami, wieksza wytrzymalosc, dobra do zadawania obrazen
Druga bedzie miala pompke i wiecej speeda, zeby byc typowym 'zombie hunterem'
Pozniej bedzie Sniper, ktory bedzie uzywac scouta i bedzie miec zmniejszona grawitacje ( z racji tego ze musi umiec wspinac sie na wysoko polozone obiekty)
No i medyk - postac defensywna, supportująca, sama w sobie nie moze byc dobra, ale za to kazdy bedzie chcial miec go w Teamie, a WY ZAWSZE NA SIŁE robicie medyka na SOLO, i tak juz ma armora, ktory baaardzo duzo daje!

Moja propozycja:

1. Sniper
HP: 100
Armor: 0
Szybkość: 220 (ciężki ekwipunek)
Grawitacja: 70%
Ekwipunek:
-Scout
-jeden pistolet do wyboru
-2x flash
-1x smoke
-noktowizor

----------------------------------------------------------------------

2. Soldier:
HP: 200
Armor: 10
Speed: 220
Grawitacja: 100%
Ekwipunek:
-Każdy karabin i smg do wyboru (bedzie dodany automat z zoomem)
-pistolet do wyboru
-HE
-2x flash

----------------------------------------------------------------------

3. Shooter:
HP: 150
Armor: 0
Speed: 230
Grawitacja: 100%
Ekwipunek:
-M3 (dmg bedzie lekko zwiekszony)
-pistolet do wyboru
-2x flash

----------------------------------------------------------------------

4. Medic:
HP: 100
Armor: 30
Speed: 220
Grawitacja: 100%
Ekwipunek:
-Pistolet do wyboru
-2x flash
Umiejętności: Może regenerować armor osób z teamu (maksymalnie do 30)


Post został pochwalony 0 razy
Śro 15:56, 28 Paź 2009 Zobacz profil autora
Scorpion
Admin



Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mnie Znasz?!
Płeć: Mężczyzna

Post
Nom dobrze to wygląda tylko kiedy wejdzie to w życie?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:59, 28 Paź 2009 Zobacz profil autora
SyL
Admin



Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Kasztan mówił już... W Weekend wszystko zostanie wrzucone. Przestań bezsensownie wbijać posty spamując -.-


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:01, 28 Paź 2009 Zobacz profil autora
Slayer
Grafik
Grafik



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja to znam :)

Post
Kasztan napisał:

Uwazam, ze powinny byc cztery klasy (kto mowi, ze klas zombie i ludzi musi byc rowno, nikt nie bedzie plakal z tego powodu LOL)


i tu sie mylisz maleńki ja bede płakał ... WTF?!
Dobra Dobra żarty żartami dziękuje ,że mi wyjaśniłeś czemu maja być cztery klasy i muszę ci niestety KURWA przyznać racje ...
A rangi , nie nic nie beda dawać , bo to zepsuje rozgrywke , w grze ma sie liczyc czyst skill , a rangi to swego rodzaju motywacja(bynajmniej ja ,jak grąłem na Battlefiled mod 2 , to zawsze dążyłem , żeby jak najszybciej zdobyć wyższą range) co z tym idzie ludzie zaczną grać FFa cos ie dla nich skończy źle , bo teraz bez tp jestesmy smutni(czyli nie damy rady wygrać z zombi) ... tak więc :
Rangi maja być , możesz zastosować te z BF2 tam były ładnie po kolei itd
Także dałem ci do myślenia , na bank bez bonusów te rangi , ale jednak czy ludzie dalej będą grali , albo czy zaczną grać TP tak porządnie ??

No i sugestia , która ominełeś kasztanie Razz co sadzisz o muzyce w tle takiej ciekawej podczas nemka ??
jezeli ktso z was ma Devila 4 na kmpie , to prosiłbym naprawde bardzo mocno o ta śćieżke dźwiekową co leci w tle Razz http://www.youtube.com/watch?v=vIKHNaQymx8&feature=related

Wypowiadajcie sie na temat wszystkich sugestii ;;/(never mind)
A i jeszcze jedna myśl co do nemka , taki fajny motyw mi wpadł do głowy ,że np: ludzie maja dwie min na zabicie nemka , bo np po upływie tego czasu nemek dostaje furii i ma zombie madnes i nie można go odrzucić , ani zatrzymać żadnym rodzajem broni , jednak dalej da się go zabić (bo w pierwszej wersji było ze nie można zabić , co było by głupie bo ludzie by byli z gory skazani na niepowodzenie po uplywie tychże dwóch minut .
mozna by wtedy zrobić takze nemek ten ryk znowu daje (co jest na paczatku rundy gdy zostanie wybrany) i wtedy kosiara Very Happy(ale to ejst rtyb hardkore i fajnie jakby byla mozliwosc w dawaniu nemka np
1...
2.Daj Nemessisa
3.Daj Nemessisa(Hard)
4...
I jedziemy z koksem Very Happy xD to by była kosiara Very Happy no ale to jest trudne na pewno ,prawda kasztanku ?? Big Eyes


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Slayer dnia Śro 21:01, 28 Paź 2009, w całości zmieniany 4 razy
Śro 18:29, 28 Paź 2009 Zobacz profil autora
Kasztan
Head Admin
Head Admin



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 558
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złotów
Płeć: Mężczyzna

Post
co powiesz na motyw z TR ?
http://www.youtube.com/watch?v=SUC-FkOnvIY

Rangi dla samej rangi ;P
Wporzadku mi pasuje

Co do twojego hardcore nemka, nie mam zielonego pojecia jak to zrobic, takie rzeczy sa w chuj trudne do napisania


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:26, 28 Paź 2009 Zobacz profil autora
Slayer
Grafik
Grafik



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja to znam :)

Post
o ten utwór to na loading song czy podczas nemka ??
bo pasuje tu i tu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Czw 7:40, 29 Paź 2009 Zobacz profil autora
SyL
Admin



Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Ten co podał Kasztan dałbym do Loading Soundu, a to do Nemka:

http://www.youtube.com/watch?v=WgXEpEA9AYY&feature=related


Post został pochwalony 0 razy
Czw 8:35, 29 Paź 2009 Zobacz profil autora
Slayer
Grafik
Grafik



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja to znam :)

Post
SyL napisał:
Ten co podał Kasztan dałbym do Loading Soundu, a to do Nemka:

http://www.youtube.com/watch?v=WgXEpEA9AYY&feature=related

wedlug mnie za malo klimatycznai taka troche dziecinna


Post został pochwalony 0 razy
Czw 14:40, 29 Paź 2009 Zobacz profil autora
Krzychu
Mały Spammer
Mały Spammer



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kermit mnie przysłał.
Płeć: Mężczyzna

Post
Ja proponuje taki loading sound [link widoczny dla zalogowanych] ,albo jako 2 nute po wygranej ludzi


Post został pochwalony 0 razy
Czw 14:51, 29 Paź 2009 Zobacz profil autora
SyL
Admin



Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Dziecinność to masz w spodniach Very Happy. Ta nutka bardzo fajnie pasuje, bo jest w niej mała nutka tajemniczości, po zatym to jest Music z End Boss'a z Tomb Raider, a Nemek to też taki End Boss Wink. Wg. mnie jest wyczes.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SyL dnia Czw 14:55, 29 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Czw 14:54, 29 Paź 2009 Zobacz profil autora
Slayer
Grafik
Grafik



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja to znam :)

Post
SyL napisał:
Dziecinność to masz w spodniach Very Happy. Ta nutka bardzo fajnie pasuje, bo jest w niej mała nutka tajemniczości, po zatym to jest Music z End Boss'a z Tomb Raider, a Nemek to też taki End Boss Wink. Wg. mnie jest wyczes.


nie musisz mnie negować tak od razu (wiem pierwszy zaczałąłem) ,ale mam lepszy plan , w Devil My Cry4 podczas walki w tle leci zajebista nuta , jak ją by dać to podczas grania nemkiem bylo by koksowo


Post został pochwalony 0 razy
Czw 15:03, 29 Paź 2009 Zobacz profil autora
Kasztan
Head Admin
Head Admin



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 558
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złotów
Płeć: Mężczyzna

Post
SyLyndrill to jest jedna i ta sama piosenka, tylko ja dalem nie pełną wersje ;P
Posluchaj calej to sam zobaczysz, ew. ta nutka: http://www.youtube.com/watch?v=CwjFai-S7HY&feature=related
Mam sentyment do Tomb Raidera
Nutka jest BOSSKA, przypomina mi stare czasy kiedy przechodzilem Tomb Raidera jeszcze na konsoli...

Krzychu, co do twojej propozycji to no comment, schowaj sie ;f


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:50, 29 Paź 2009 Zobacz profil autora
Krzychu
Mały Spammer
Mały Spammer



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kermit mnie przysłał.
Płeć: Mężczyzna

Post
http://www.youtube.com/watch?v=8RFlFZOrwio
http://www.youtube.com/watch?v=9NWEmnRbkRw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=sFAKECUeew0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=kO_9wPHkhpo&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=-ELFxB-tGhE&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=dI9WBor17ts
http://www.youtube.com/watch?v=hItAWcmLecY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=aeEadU6a8-o&feature=related
-------------------
http://www.youtube.com/watch?v=4q2e8lnqwwk&feature=related - ten jest nowy dodany ,taki mroczny w h... xD
--------------------
Może coś z tego będzie wam pasować ,albo opiszcie jak ten loading sound ma brzmieć w jakim stylu ma być.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzychu dnia Czw 17:51, 29 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Czw 17:19, 29 Paź 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.zombieannihilation.fora.pl Strona Główna » Sugestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin